Menu

Logo RHOS in ‘iHeartlogo’s boek 2012

Onlangs is de 3e uitgave van het iheartlogos boek verschenen. Het 218 pagina’s tellende naslagwerk bevat de winnende logo’s uit de online ontwerp competitie welke elk jaar door iheartlogos wordt gehouden. Voor het 2e jaar achtereen is een van onze logo’s verkozen om in het boek te verschijnen (pag. 187). Ditmaal was het logo wat we hebben ontworpen voor ‘Robin Hood Of Sound’ een organisatie die zich sterk maakt voor een heldere en transparantere muziekindustry.

De iheartlogos ontwerp wedstrijd is een online voting van de beste logo’s die worden ingestuurd door designers. Het mooie aan deze competitie is dat alle logos ook worden beoordeeld door… diezelfde designers. Voting kan dus alleen als jezelf ook meedoet met één of meerdere logos. Al met al een eer dus als je door je internationale vakbroeders en zusters de credits krijgt die je verdient. Dit zegt altijd meer dan een ‘jury’ die de je op van alles beoordeelt, behalve waar het om gaat… je designs! (aldus iheartlogos).

Het boekje (en uitgave 1 en 2) zijn trouwens nog te bestellen via de iheartlogos shop.

Leave a Comment